ماساژ نوشهر

ابزارهای مورد استفاده توسط درمانگران ماساژ
ماساژ بافت نرم به کمک ابزار می‌تواند از دستگاه‌های فولادی ضد زنگ برای دستکاری بافت‌ها استفاده کند تا کار عملی را افزایش دهد.

سنگ بدن ابزاری به شکل مارپیچ است که معمولاً از سنگ تراشیده می شود. برای تقویت قدرت درمانگر و تمرکز فشار بر روی مناطق خاص استفاده می شود. می توان آن را مستقیماً روی پوست با روان کننده هایی مانند روغن یا نشاسته ذرت یا مستقیماً روی لباس استفاده کرد.

معمولاً از ابزار بامبو و چوب رز نیز استفاده می شود. آنها از شیوه های جنوب شرقی آسیا، تایلند، کامبوج و برمه سرچشمه می گیرند. برخی از آنها ممکن است حرارت داده شوند، روغن زده شوند یا در پارچه پیچیده شوند.

ماساژ حجامت اغلب با استفاده از فنجان های پلاستیکی و یک پمپ دستی برای ایجاد خلاء انجام می شود. وکیوم بافت نرم را عمود بر پوست می کشد و نیروی کششی ایجاد می کند که می تواند در یک محل باقی بماند یا در طول ماساژ در امتداد بافت حرکت کند.

ابزارهایی که هم افراد و هم ماساژورها استفاده می کنند
ابزارهای ماساژ و لرزاننده با باتری دستی در دسترس هستند، از جمله دستگاه‌هایی برای ماساژ پوست سر پس از کوتاه کردن مو.

پدهای ماساژ ویبره در طیف وسیعی از اندازه ها وجود دارند که برخی از آنها دارای گزینه گرمایش هستند.

صندلی های ماساژور ویبره می توانند جایگزینی برای درمان در خانه باشند.

بازار گسترده ای در ابزارهای ماساژ وابسته به عشق شهوانی، از جمله دیلدوهای الکتریکی و ویبراتورهایی مانند عصای ماساژ وجود دارد.

استفاده پزشکی و درمانی
متخصصان اصلی که ماساژ درمانی را ارائه می دهند، ماساژ درمانگران، مربیان ورزشی، فیزیوتراپ ها و پزشکان بسیاری از داروهای سنتی چینی و سایر داروهای شرقی هستند. ماساژورها در انواع محیط‌های پزشکی کار می‌کنند و ممکن است به اقامتگاه‌ها یا مشاغل خصوصی سفر کنند. موارد منع ماساژ شامل ترومبوز ورید عمقی، اختلالات خونریزی یا مصرف رقیق‌کننده‌های خون مانند وارفارین، رگ‌های خونی آسیب‌دیده، استخوان‌های ضعیف ناشی از سرطان، پوکی استخوان، یا شکستگی است. و تب

اثرات مفید
تحقیقات پزشکی بررسی شده نشان داده است که مزایای ماساژ شامل تسکین درد، کاهش اضطراب و افسردگی و کاهش موقت فشار خون، ضربان قلب و حالت اضطراب است. آزمایشات اضافی افزایش فوری و تسریع دوره های ریکاوری را برای عملکرد عضلانی نشان داده است. تئوری هایی که در پشت ماساژ ممکن است انجام دهند عبارتند از: افزایش رشد مجدد عضلات اسکلتی و بازسازی، مسدود کردن درد (نظریه کنترل دروازه)، فعال کردن سیستم عصبی پاراسمپاتیک، که ممکن است باعث تحریک ترشح اندورفین و سروتونین، جلوگیری از بافت اسکار فیبروز، افزایش جریان لنف شود، و بهبود خواب

ماساژ از رسیدن به استاندارد طلایی تحقیقات علمی، که شامل آزمایش‌های بالینی کنترل‌شده با دارونما و دوسوکور است، جلوگیری می‌کند. ایجاد یک درمان دستی "شاهیم" برای ماساژ دشوار خواهد بود، زیرا حتی ماساژ لمسی سبک را نمی‌توان کاملاً عاری از اثرات فرض کرد. روی موضوع. همچنین یافتن سوژه‌ای که متوجه نشود کمتر ماساژ دریافت می‌کند، دشوار است و کور کردن درمانگر غیرممکن است. ماساژ می‌تواند از کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده استفاده کند که در مجلات پزشکی بررسی شده این نوع مطالعه منتشر شده‌اند. می تواند اعتبار این حرفه را افزایش دهد زیرا نشان می دهد که اثرات درمانی ادعا شده قابل تکرار هستند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم