بهترین ماساژ تخصصی نوشهر

چه کسی ماساژ درمانی را ارائه می دهد؟
تقریباً 1500 مدرسه و برنامه آموزشی ماساژدرمانی در ایالات متحده وجود دارد. علاوه بر تمرین عملی تکنیک‌های ماساژ، دانش‌آموزان عموماً در مورد بدن و نحوه عملکرد آن، شیوه‌های تجاری و اخلاقیات یاد می‌گیرند.

برنامه های آموزش ماساژ معمولاً توسط هیئت ایالتی تأیید می شود. برخی نیز ممکن است توسط یک آژانس مستقل مانند کمیسیون اعتباربخشی ماساژ درمانی (COMTA) معتبر باشند.

از سال 2010، 43 ایالت و ناحیه کلمبیا قوانینی برای تنظیم ماساژ درمانی داشتند. در برخی ایالت ها، مقررات بر اساس قوانین شهر انجام می شود.

هیئت ملی صدور گواهینامه برای ماساژ درمانی و بدنسازی به پزشکانی که در آزمون سراسری قبول می شوند گواهی می دهد.

به طور فزاینده ای بیان می کند که ماساژدرمانگران دارای مجوز از آنها می خواهند حداقل 500 ساعت آموزش در یک موسسه معتبر داشته باشند، در آزمون سراسری قبول شوند، شرایط خاص آموزش مداوم را برآورده کنند و بیمه نامه قصور داشته باشند.

علاوه بر ماساژ درمانگران، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند کایروپراکتیک و فیزیوتراپیست ها ممکن است آموزش ماساژ داشته باشند.

مجوزها و گواهینامه ها
برخی از مجوزها یا گواهینامه های رایج برای ماساژ درمانگران عبارتند از:

LMT: ماساژ درمانگر دارای مجوز


LMP: ماساژور دارای مجوز


CMT: ماساژ درمانگر معتبر


NCTMB: دارای شرایط اعتبار (از جمله قبولی در آزمون) هیئت ملی صدور گواهینامه برای ماساژ درمانی و بدن، برای تمرین ماساژ درمانی و بدنسازی است.

در مورد ماساژ درمانی به عنوان طب مکمل و جایگزین چه نکات دیگری را باید در نظر گرفت؟
از ماساژ درمانی برای جایگزینی مراقبت های پزشکی معمول خود یا به عنوان دلیلی برای به تعویق انداختن مراجعه به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد یک مشکل پزشکی استفاده نکنید.


اگر مشکل پزشکی دارید و مطمئن نیستید که آیا ماساژ درمانی برای شما مناسب است یا خیر، نگرانی های خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در میان بگذارید.

ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما نیز ممکن است بتواند به شما در انتخاب یک ماساژ درمانی کمک کند. همچنین ممکن است به دنبال مقالات تحقیقاتی منتشر شده در مورد ماساژ درمانی برای وضعیت خود باشید.


قبل از تصمیم گیری برای شروع ماساژ درمانی، در مورد آموزش، تجربه و اعتبار درمانگر بپرسید. همچنین در مورد تعداد درمان هایی که ممکن است مورد نیاز باشد، هزینه و پوشش بیمه سوال کنید.


اگر ماساژ درمانگر استفاده از سایر روش‌های CAM را پیشنهاد می‌کند (به عنوان مثال، گیاهان دارویی یا مکمل‌های دیگر، یا یک رژیم غذایی خاص)، ابتدا آن را با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود در میان بگذارید.


به همه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در مورد روش های مکمل و جایگزینی که استفاده می کنید بگویید. به آنها تصویر کاملی از کارهایی که برای مدیریت سلامت خود انجام می دهید ارائه دهید. این مراقبت هماهنگ و ایمن را تضمین می کند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم