بهترین ماساژ لاغری در نوشهر

6 فواید ماساژ با سنگ داغ
ماساژ سنگ داغ نوعی ماساژ درمانی است که در آن ماساژ , درمانگر آموزش دیده از سنگ های گرم شده برای ماساژ بدن شما استفاده می کند. سنگ های داغ همچنین در نقاط کلیدی ستون فقرات و ماهیچه ها قرار می گیرند تا درد را بهبود بخشند و جریان خون را در سراسر بدن تشویق کنند.

ماساژ درمانی با سنگ داغ تنش را از بین می برد، سفتی عضلات را کاهش می دهد و گردش خون و متابولیسم را افزایش می دهد. این کار با گرمای مستقیم سنگ ها انجام می شود که عضلات را شل می کند و به درمانگر اجازه می دهد به لایه های عضلانی عمیق تر دسترسی پیدا کند. اثر دیگر این است که سنگ‌های داغ رگ‌های خونی را گسترش می‌دهند، که جریان خون را در سراسر بدن تشویق می‌کند و به عنوان اثر آرام‌بخش شناخته شده است که می‌تواند درد مزمن را تسکین دهد، استرس را کاهش دهد و آرامش عمیق را تقویت کند.

تاریخچه ماساژ سنگ داغ
تکنیک استفاده از سنگ های گرم شده به صدها سال قبل برمی گردد و می تواند یک روش عالی برای شل کردن عضلات باشد که امکان ماساژ نافذ تری را برای عضلات دردناک یا ملتهب فراهم می کند. سنگ های داغ که توسط آتش گرم می شوند، توسط آمریکایی های بومی برای تسکین درد عضلات استفاده می شود.

به طور سنتی، سنگ هایی که استفاده می شود، سنگ های آتشفشانی سیاه رنگ هستند که اندازه آنها از کوچک تا بزرگ متغیر است. آنها همچنین تمایل دارند به طور طبیعی توسط جریان های رودخانه یا آب دریا صاف شوند.

در طول ماساژ با سنگ داغ چه اتفاقی می افتد؟
سنگ ها ممکن است قرار گیرند:
● در امتداد ستون فقرات شما
● روی شکم
● روی سینه شما
● روی صورت شما
● بر روی کف دست خود
● روی پاها و انگشتان پا
مواقعی وجود دارد که در ماساژ سنگ داغ از سنگ های سرد نیز استفاده می شود. سنگ‌های سرد ممکن است بعد از سنگ‌های داغ برای آرام کردن رگ‌های خونی متورم شده و تسکین پوست استفاده شوند.

فواید ماساژ با سنگ داغ
 در اینجا برخی از مزایای ماساژ سنگ داغ وجود دارد:
● درد و تنش را تسکین می دهد
● استرس و تنش مزمن را کاهش می دهد
● خواب را ترویج می کند
● درد ناشی از فیبرومیالژیا، آرتریت، تونل کارپال را تسکین می دهد.
سندرم و سایر شرایط مزمن
● کمک به درد ناشی از درمان سرطان
● تقویت ایمنی
● انعطاف پذیری مفاصل را افزایش می دهد

1. به تسکین تنش و درد عضلانی کمک می کند
این یک واقعیت شناخته شده است که برای دهه ها از گرما برای کاهش تنش و درد عضلانی استفاده می شود. به افزایش جریان خون در ناحیه آسیب دیده کمک می کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اسپاسم عضلانی را کاهش می دهد و انعطاف پذیری و دامنه حرکتی را افزایش می دهد.
سرما درمانی به تسکین التهاب کمک می کند که در برخی موارد. بر اساس علائم شما، ثابت شده است که استفاده از سنگ های سرد و گرم متناوب در طول ماساژ مفید است.

3. خواب را تقویت می کند
یک بررسی در سال 2006 نشان داد که ماساژ ممکن است جایگزینی برای قرص‌های خواب در بزرگسالان مبتلا به بی‌خوابی باشد. تحقیقات نشان داد که ماساژ پشت به بهبود آرامش و خواب کمک می کند.

یک مطالعه در سال 2001 نشان داد که نوزادان مبتلا به مشکلات خواب که توسط والدینشان 15 دقیقه ماساژ داده شد، سریعتر به خواب رفتند. نوزادان پس از بیدار شدن هوشیارتر، فعال تر و مثبت تر به نظر می رسیدند.
تصور می‌شود که ماساژ به شما کمک می‌کند از خواب ترمیمی بیشتری لذت ببرید، اگرچه تحقیقات زیادی در مورد اینکه چرا اینقدر برای خواب مفید است، وجود ندارد.

4. ممکن است به تسکین علائم بیماری های خود ایمنی کمک کند
ماساژ سنگ داغ حتی ممکن است شرایط دردناکی مانند فیبرومیالژیا را تسکین دهد. فیبرومیالژیا وضعیتی است که باعث درد گسترده و مزمن می شود.
بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2002 انجام شد، افراد مبتلا به فیبرومیالژیا که 30 دقیقه ماساژ دریافت کردند، بیشتر می‌خوابیدند، نقاط ماشه‌ای کمتری داشتند و سطح ماده P (ماده‌ای که در انتقال سیگنال‌های درد دخیل است) کمتر از افراد مبتلا به این بیماری بود. آرامش درمانی دریافت کرد.

با این حال، قبل از اینکه ماساژ به یک درمان استاندارد فیبرومیالژیا تبدیل شود، تحقیقات بیشتری لازم است.

5. ممکن است به کاهش علائم سرطان کمک کند
یک مطالعه بزرگ سه ساله که در مجله مدیریت درد و علائم منتشر شد، اثرات ماساژ را بر درد، خستگی، استرس و اضطراب، حالت تهوع و افسردگی در 1290 فرد مبتلا به سرطان بررسی کرد.
این مطالعه نشان داد که ماساژ سوئدی علائم سرطان را حتی در افرادی که علائم قابل توجهی دارند، بهبود می بخشد. محققان بر این باورند که استفاده آرامش بخش از لمس انسان نقش مهمی ایفا کرده است، به همین دلیل است که ریکی اغلب به عنوان نوعی از طب جایگزین استفاده می شود.

6. ممکن است ایمنی را تقویت کند
با ماساژ سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید. طبق یک مطالعه در سال 2010، یک جلسه ماساژ درمانی سوئدی هم تأثیر مثبت و هم حاد بر ایمنی داشت. نمونه های خون گرفته شده قبل و بعد از ماساژ کاهش آرژنین-وازوپرسین را نشان داد. این هورمونی است که به تنظیم فشار خون و احتباس آب کمک می کند.

چه کسانی ممکن است از ماساژ سنگ داغ سود ببرند؟
اگر تنش و درد عضلانی، بی خوابی یا استرس را تجربه می کنید، ممکن است از ماساژ سنگ داغ توسط آنوشکا اسپا و سالن بهره مند شوید. اگر از یک بیماری مزمن رنج می برید که باعث درد می شود، با پزشک خود صحبت کنید تا ببیند آیا ماساژ سنگ داغ گزینه خوبی برای شما است یا خیر. می توانید تفاوت بین ماساژ سنگ داغ در مقابل ماساژ بافت عمیق را بررسی کنید.

مطالعات نشان داده اند که ماساژ سنگ داغ ممکن است راهی مفید برای کاهش استرس و اضطراب، تقویت آرامش، و کاهش درد و تنش عضلانی باشد. همچنین ممکن است برای شرایط و شرایط مختلف مفید باشد.
تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا دقیقا مشخص شود که چرا ماساژ درمانی چنین تأثیر قدرتمندی بر بدن و ذهن دارد. ممکن است ارتباط زیادی با لمس انسان داشته باشد. برای بسیاری از افراد، لمس حس ارتباط و امنیت را ارائه می دهد.

برای اطمینان از اینکه تجربه مثبتی از ماساژ سنگ داغ دارید، فقط از یک ماساژ درمانگر دارای مجوز که برای کار با سنگ داغ آموزش دیده است استفاده کنید. ممکن است در طول ماساژ یا روز بعد از آن احساس درد کنید. این ممکن است به دلیل دستکاری و فشار بافت عمیق باشد. با این حال، شما نباید درد را احساس کنید. اگر در حین ماساژ احساس ناراحتی می کنید یا احساس درد می کنید، فوراً به ماساژور خود اطلاع دهید.

استراحت از کار و زندگی واقعاً یک ضرورت است که اکثر مردم آن را نادیده می گیرند و آن را بدیهی می دانند. به دلیلی به آن می گویند خودمراقبتی! فقط اینکه بتوانید به خودتان زمان استراحت بدهید و استراحت کنید یک عادت سالم است.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم