ماساژ برای درد سیاتیک

ماساژ برای درد سیاتیک در مرکز شمال ماساژ


چگونه ماساژ می تواند درد سیاتیک را کاهش دهد؟
اگر با درد سیاتیک زندگی می کنید، ماساژ درمانی ممکن است یک گزینه عالی باشد. اگرچه این درمان برای این بیماری نیست، اما می تواند ناراحتی شما را کاهش دهد و کیفیت کلی زندگی شما را بهبود بخشد. از طریق درمان‌های منظم، می‌توانید ماهیچه‌های سفت را شل کنید، گردش خون را بهبود بخشید، استرس خود را کاهش دهید و روحیه بهتری داشته باشید. بیایید عمیق‌تر بدانیم که چگونه ماساژ می‌تواند درد سیاتیک را کاهش دهد و چه نوع ماساژهایی برای این بیماری ایده‌آل هستند.

 

عضلات سفت را آرام می کند
عضلات سفت می توانند به عصب سیاتیک شما فشار وارد کنند. علاوه بر این، آنها می توانند ندول های ناراحت کننده ایجاد کنند و منجر به درد در نقاط ماشه ای مختلف شوند. ماساژ درمانی ممکن است این عضلات را کشیده و شل کند و عملکرد کمر و پاهای شما را بهبود بخشد.

گردش خون را افزایش می دهد
ماساژ این پتانسیل را دارد که رگ های خونی شما را تحریک کرده و در نتیجه گردش خون شما را افزایش دهد. این مهم است زیرا می تواند لکه های دردناک را با مواد مغذی مورد نیاز برای بهبودی فراهم کند.

اندورفین را آزاد می کند
اندورفین ها مواد شیمیایی خوب در مغز شما هستند. هرچه اندورفین بیشتری داشته باشید، کمتر احتمال دارد درد و ناراحتی را تجربه کنید. ماساژ درمانی می تواند اندورفین را آزاد کند و به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید.

بهترین ماساژ برای درد سیاتیک
ماساژهای مختلفی وجود دارد که یک ماساژور می تواند انجام دهد. با این حال، بهترین آنها برای درد سیاتیک شامل موارد زیر است.

ماساژ بافت های عمیق
از طریق ضربات آهسته و فشار انگشت، ماساژ بافت عمیق می‌تواند تنش عضلات و بافت‌های همبند را کاهش دهد. ممکن است متوجه تغییر مثبت در درد سیاتیک خود شوید، حتی اگر جلسه شما فقط 30 دقیقه طول بکشد.

ماساژ سنگ داغ
ماساژ سنگ داغ تنش عضلانی را بهبود می بخشد و در عین حال به شما فرصت آرامش کامل را می دهد. این شامل ماساژ درمانگر است که سنگ گرم شده را در سراسر بدن شما قرار می دهد در حالی که حرکاتی روان انجام می دهد.

ماساژ سوئدی
در طول ماساژ سوئدی، یک ماساژور پایانه های عصبی را از طریق حرکات روان تحریک می کند و در نتیجه گردش خون را تقویت می کند. علاوه بر این، این نوع ماساژ به تنش و آرامش کمک می کند.

چگونه یک ماساژور پیدا کنیم
اگر می خواهید برای درد سیاتیک ماساژ درمانی دریافت کنید، باید توجه داشته باشید که همه ماساژدرمانگران یکسان نیستند. سعی کنید درمانگری را پیدا کنید که تجربه درمان درد سیاتیک را داشته باشد و دقیقاً بفهمد که ممکن است چه چیزی را تجربه کنید.

قبل از شروع ماساژ درمانی، حتما با پزشک خود مشورت کنید. آنها می توانند به شما اطلاع دهند که آیا این یک درمان عاقلانه برای موقعیت منحصر به فرد شما است یا خیر.

ماساژ برای درد سیاتیک در چالوس


تمام اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. لطفاً برای مشاوره پزشکی به یک متخصص  مراجعه کنید.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم