ماساژور خانم در چالوس

طب فشاری تکنیکی است که در حین ماساژ دست استفاده می شود. طب فشاری جایی است که با استفاده از نوک انگشتان یا شست ها به نواحی خاصی روی دست فشار وارد می شود. طب فشاری به افزایش جریان خون در دست و شکستن گره های عضلانی کمک می کند.

هنگامی که طب فشاری انجام می شود، یک واکنش ایسکمیک رخ می دهد. یک واکنش ایسکمیک زمانی رخ می دهد که جریان خون در آن ناحیه با اعمال فشار محدود می شود.

هنگامی که فشار به نواحی خاص دست اعمال می شود، گره های عضلانی شروع به شکستن می کنند و کاهش محدودیت ممکن است رخ دهد. با آزاد شدن فشار، افزایش جریان خون برای کمک به ترمیم سلول های آسیب دیده و حفظ سلامت ماهیچه ها تشویق می شود.


ماساژ دست چگونه به درد حاد کمک می کند؟
درد حاد را می توان با ماساژ دست کاهش داد. درد حاد می تواند به دلایل زیادی از جمله استفاده بیش از حد و آسیب ایجاد شود. اعصاب بدن هستند که باعث ایجاد احساس درد می شوند.

اعصاب زمانی که پیامی از مغز دریافت می کنند درد ایجاد می کنند. گیرنده های درد در پوست سیگنالی را به مغز می فرستند تا از وقوع آسیب آگاه شود.

هدف ماساژ دست کاهش درد حاد با افزایش دمای ماهیچه ها و اختلال در سیگنال ارسالی از گیرنده ها به مغز است تا اعصاب پیام ایجاد احساس درد را دریافت نکنند.

ماساژ دست می تواند دمای عضلات را افزایش دهد. اصطکاک ایجاد شده بین پوست و انگشتان باعث افزایش جریان خون می شود. افزایش جریان خون باعث افزایش دمای عضله می شود.

هنگامی که دما افزایش می یابد، ماهیچه ها شل می شوند و خاصیت ارتجاعی افزایش می یابد. شل شدن عضلات با کاهش محدودیت درد را کاهش می دهد.

در حین ماساژ دست، پوست و دست ها اصطکاک ایجاد می کنند. اصطکاک ایجاد شده یک سیگنال جدید تولید می کند. سیگنال جدید ایجاد شده سیگنالی را که به مغز ارسال می شود مختل می کند و او را از وقوع آسیب آگاه می کند.

اختلال در سیگنال اصلی می تواند منجر به عدم ایجاد احساس درد در اعصاب به دلیل دریافت نکردن پیامی از مغز برای انجام این کار شود. بنابراین اختلال در سیگنال ارسال شده به مغز می تواند درد را کاهش دهد.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم