شمال ماساژ

ماساژ پشت چیست؟
به زبان ساده، ماساژ پشت به هر نوع ماساژی گفته می شود که بر روی پشت فرد انجام شود. پشت قسمت خلفی تنه انسان است و درست از بالای باسن شروع می شود و درست زیر گردن ختم می شود. ستون مهره از مرکز پشت از مهره پنجم کمری (L5) تا مهره اول سینه ای (T1) می گذرد. سپس ستون مهره ها از طریق گردن به قسمت گردنی ستون فقرات ادامه می یابد.

چرا ماساژ پشت داشته باشید؟

بسیاری از مردم ماساژ پشت را به عنوان نوعی آرامش، تسکین استرس یا حتی تسکین درد انتخاب می کنند. دلیل آن این است که پشت اغلب بخشی از بدن است که استرس و تنش زیادی را تحمل می کند و در نتیجه انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که می تواند به این امر کمک کند. برخی از این موارد عبارتند از: ماساژ بافت عمیق، ماساژ ورزشی، ماساژ درمانی، ماساژ آرامش بخش، ماساژ سوئدی و غیره.

ماساژ پشت می تواند فواید زیادی داشته باشد، از جمله:

کاهش سفتی
شل کردن عضلات پشت
بهبود گردش خون
کاهش درد کمر
تنظیم مجدد عضلات پشت
تسکین سردرد
تسکین دهنده اضطراب و افسردگی
مقابله با وضعیت بد نشستن

چرا ماساژ پشت داشته باشید؟

بسیاری از مردم ماساژ پشت را به عنوان نوعی آرامش، تسکین استرس یا حتی تسکین درد انتخاب می کنند. دلیل آن این است که پشت اغلب بخشی از بدن است که استرس و تنش زیادی را تحمل می کند و در نتیجه انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد که می تواند به این امر کمک کند.

برخی از این موارد عبارتند از: ماساژ بافت عمیق، ماساژ ورزشی، ماساژ درمانی، ماساژ آرامش بخش، ماساژ سوئدی و غیره.
ماساژ انجام شده روی پشت می تواند راه خوبی برای پایان دادن به روز یا یک هفته طولانی باشد و همچنین به بهبود کیفیت خواب کمک می کند. ماساژ بافت عمیق مخصوصاً اگر دوست دارید فشار محکمی داشته باشید و ماهیچه‌هایتان به درد می‌آیند خوب است.

همچنین اگر با فشار محکم تر درمانگر راحت باشید، می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

ماساژ ورزشی و درمانی هر دو برای هدف قرار دادن مناطق خاصی که باعث درد یا ناراحتی می شوند عالی هستند. ماساژ ورزشی عموما برای کسانی است که در ورزش یا ورزش شرکت می کنند، اما برای کسانی که از کمردرد یا ناراحتی رنج می برند نیز مناسب است. ماساژ درمانی برای هر کسی که از درد، درد یا ناراحتی رنج می‌برد، گزینه عالی است.

ماساژ ریلکسی و سوئدی برای کسانی که به دنبال ماساژ آرام‌بخش‌تر، آهسته‌تر و کاهش‌دهنده استرس هستند توصیه می‌شود. این نوع ماساژ معمولاً فشار زیادی را اعمال نمی کند، اما راهی عالی برای آرام کردن بدن است.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم