ماساژ شیاتسو در نوشهر

احتمالاً می دانید که شیاتسو یکی از انواع مختلف ماساژ درمانی است، اما ممکن است ندانید که درمان شامل چه مواردی می شود. ماساژ شیاتسو دقیقاً چیست و چه کمکی به افرادی که تحت درمان قرار می گیرند، می کند؟ به گفته انجمن شیاتسو، تمرین شیاتسو در ژاپن بر اساس طب سنتی چینی با عناصری از درمان های غربی آغاز شد. این توانایی خود بدن را برای درمان خود تقویت می کند.

ماساژ شیاتسو چیست و چگونه عمل می کند؟

ماساژ درمانی شیاتسو بر استفاده از انگشتان، شست و کف دست برای اعمال فشار به نواحی مختلف سطح بدن برای کمک به درمان بیماری ها و شرایط رایج و اصلاح عدم تعادل در بدن متکی است. فشار اعمال شده به نقاط بدن باعث افزایش جریان انرژی و اصلاح ناهماهنگی ها در سراسر بدن بیمار می شود. شیاتسو علاوه بر اینکه تجربه ای عمیقا آرامش بخش است، به کاهش استرس، درمان درد و بیماری کمک می کند و به سلامت و تندرستی کلی بیمار کمک می کند.

شیاتسو فعالیت خودکار سیستم عصبی را تنظیم می کند و سیستم های گردش خون، لنفاوی و هورمونی را تحریک می کند. وضعیت نامناسب، مشکلات مفصلی، رگ به رگ شدن، آرتریت، سیاتیک، گردن و کمر درد حاد و مزمن، سینوزیت و برونشیت با شیاتسو قابل درمان هستند.

چه کسانی و برای چه چیزی ماساژ درمانی دریافت می کنند؟

بر اساس یک نظرسنجی سالانه که توسط انجمن ماساژ درمانی آمریکا انجام شد، بیش از 39 میلیون آمریکایی در سال گذشته ماساژ دریافت کردند. بیش از نیمی - 53 درصد - که در مورد ماساژ با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود صحبت کردند، می گویند که پزشک آنها توصیه کرده است ماساژ درمانی انجام دهند. نشان داده شده است که ماساژ فشار خون و ضربان قلب را کاهش می دهد و در عین حال باعث افزایش اندورفین، مسکن های طبیعی بدن می شود. شیاتسو یکی از انواع یا روش های ماساژ درمانی است که می توانید انتخاب کنید.

شیاتسو چه تفاوتی با سایر تکنیک ها دارد؟

ماساژ درمانی شیاتسو از تکنیک‌هایی مشابه روش‌های موجود در سایر روش‌های درمانی مانند استئوپاتی، درناژ لنفاوی و فیزیوتراپی استفاده می‌کند. با این حال، تمرین‌کنندگان شیاتسو شرایط و بیماری‌های جسمانی را به انسداد و عدم تعادل در جریان انرژی در سراسر بدن نسبت می‌دهند که تشخیص و درمان آن را از سایر روش‌های ماساژ درمانی متمایز می‌کند.

شیاتسو چگونه کمک می کند؟

شیاتسو با تأثیر بر سیستم انرژی داخلی برای بهبود سلامت کلی کار می کند. درمان اغلب منجر به افزایش دامنه حرکتی و بهبود هماهنگی می شود. شیاتسو که به عنوان یک درمان اولیه یا مکمل استفاده می شود، تکنیک های کمک کششی و طب فشاری را برای بازیابی ساختار عضلانی و استخوانی ترکیب می کند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم