5 مزیت شگفت‌انگیز ماساژ بافت عمیق

احتمالاً شنیده اید که ماساژ بافت عمیق اولین ماساژ برای آسیب، تسکین درد و ناراحتی های مرتبط با ورزش است. مطالعات نشان می دهد که کمردرد اولین دلیل برای از دست دادن کار است و کمردرد علت اصلی ناتوانی است. 

ما می دانیم که ماساژ بافت عمقی موثر است و مورد علاقه مشتریان است. امروز می خواهیم مزایای ماساژ بافت عمیق را با شما در میان بگذاریم که ممکن است شما را شگفت زده کند.

5 مزیت شگفت‌انگیز ماساژ بافت عمیق:
1. بهبود فشار خون.
ماساژ بافت عمیق تاثیر قوی و رام کننده ای بر استرس روحی و تنش های جسمی دارد. بسیاری از مردم در واقع پس از دریافت ماساژ، کاهش فشار خون کلی خود را مشاهده می کنند. ماساژ بافت عمیق علاوه بر تسکین استرس و تنش، سروتونین را افزایش می‌دهد، هورمونی که به شما احساس شادی می‌دهد.

2. افزایش قدرت و انعطاف عضلانی.
تکنیک ماساژ بافت عمیق به صورت دستی فیبرهای عضلانی را کش می دهد که به افزایش انعطاف پذیری کمک می کند. برای ورزشکاران و غیرورزشکاران به طور یکسان، عضلات منقبض و سفت مانع از تقویت و گردش خون می شوند. به منظور افزایش یا افزایش قدرت، به عضلات خود کمک کنید تا استراحت کنند و برای بهترین نتایج، امتداد پیدا کنند. عضلات منقبض، استفاده بیش از حد و کم استفاده، بدن را مستعد ضعف و آسیب می کند. ما ماساژ منظم بافت عمیق را پیشنهاد می کنیم زیرا باعث تقویت متعادل و انعطاف پذیری عضلات می شود.

3. خواب بهتر.
همه ما می دانیم که یک استراحت خوب شبانه باعث ایجاد تفکر روشن تر، بهبودی و افزایش سلامتی مطلوب می شود. متأسفانه، تعداد زیادی از بزرگسالان خواب ناکافی دارند. کمبود خواب منجر به یک سری مشکلات سلامتی می شود. تغذیه و ورزش کلید یک استراحت خوب شبانه است، با این حال گزارش شده است که ماساژ بافت عمیق در واقع کمیت و کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

4. کاهش وزن.
ما این یکی را دوست داریم! مطالعات نشان می دهد که ماساژ بافت عمیق به بهبود متابولیسم و کاهش چربی کمک می کند. در ناحیه‌ای که تجمع چربی اضافی دارد ماساژ دهید و ذخایر چربی را از بین می‌برد و آن را برای جذب در داخل بدن آماده می‌کند. ماساژ بافت عمیق جریان لنفاوی و گردش خون را تشویق می کند که به سم زدایی و کاهش وزن نیز کمک می کند. همراه با یک رژیم ورزشی خوب و یک رژیم غذایی طبیعی کامل، ماساژ می تواند به کاهش چربی و وزن اضافی در بدن شما کمک کند.

5. شفای عاطفی
بسیاری از مردم گزارش می دهند که در حین دریافت کار عمیق بدن، رها شدن عاطفی، گریه بزرگ، تغییرات ذهنی و انرژی دارند. تجربیات و آسیب های گذشته نه تنها در ذهن و خاطرات ما، بلکه در بدن ما نیز ذخیره می شود. ماساژ می تواند نه تنها درد جسمی، بلکه درد عاطفی را نیز از بین ببرد. اگر این اتفاق بیفتد، نیازی به نگرانی در مورد احساس بیش از حد قرار گرفتن در معرض یا خارج از مکان ندارید. ماساژدرمانگرها آموزش دیده اند تا فضایی امن و محرمانه را برای رهاسازی و بهبودی مشتریان خود حفظ کنند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم