ماساژ درمانی برای اسپاسم عضلانی

ماساژ نمک آبرود

ماساژ درمانی برای اسپاسم عضلانی
چندین درمان حرفه ای و خانگی وجود دارد که می تواند تسکین دهد. برای شروع، ما برخی از روش‌های ماساژ را برجسته کرده‌ایم تا به شما کمک کند بهترین روش را برای سبک زندگی‌تان پیدا کنید.

ماساژ های حرفه ای
ماساژهای حرفه ای برای گرفتگی در گروه های عضلانی اصلی بسیار موثر هستند. رایج ترین انواع ماساژ برای اسپاسم عضلانی عبارتند از: ترمیم کننده، سوئدی و عمیق بافتی. این تکنیک های ماساژ اسپاسم عضلانی که به صورت حرفه ای انجام می شود، گردش خون را برای کاهش تنش و ناراحتی عضلانی تحریک می کند.

ماساژهای خودکاربردی
ما درک می کنیم که ماساژ حرفه ای ممکن است برای همه انتخاب مناسبی نباشد. به عنوان یک جایگزین، ما راه هایی برای ماساژ برای اسپاسم کمر، گرفتگی عضلات پا و گردن درد قرار داده ایم.

اسپاسم کمر: یک موقعیت متقاطع راحت روی زمین پیدا کنید و کمر خود را دراز کنید. سپس، استخوان خاجی یا ناحیه صاف و مثلثی شکل را در پایین ستون فقرات خود قرار دهید. شست خود را محکم به عضلات اطراف فشار دهید و با حرکات کوچک و دایره ای ماساژ دهید. به یاد داشته باشید که در صورت لزوم مکث کنید و عمیقاً در عضلات نفس بکشید.

اسپاسم پا: با فشار دادن انگشتان شست به عضله، به آرامی ناحیه گرفتگی را مالش دهید. برای تسکین بیشتر، سعی کنید کمی زانوی خود را خم کنید و روی پای آسیب دیده وزن بیاورید.

اسپاسم گردن: بدن خود را شل کنید، شانه های خود را پایین بیاورید و به آرامی گردن خود را بکشید. سپس، با فشار دادن محکم انگشتان به گردن خود، حساس ترین مناطق را جستجو کنید. هنگامی که نقطه مناسب را مشخص کردید، به آرامی با حرکت انگشتان در حرکات دایره ای حدود 3-5 دقیقه ماساژ دهید. هنگام ماساژ، برای تسکین بیشتر، حتماً روی نواحی اطراف عضله منقبض تمرکز کنید.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم