آموزش ماساژ صورت

روش های زیادی برای ماساژ صورت وجود دارد. برای مبتدیانی که آن را در خانه امتحان می کنند، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید آن را امتحان کنند:

مقداری از روغن را در دست ها بریزید و آنها را به هم بمالید تا گرم شود. به طور یکنواخت روی صورت و گردن با حرکات سبک به سمت بالا بمالید. این به عنوان افلوراژ شناخته می شود.

از گردن شروع کنید، انگشتان را به آرامی از استخوان ترقوه به سمت بالا به سمت فک حرکت دهید. چندین بار تکرار کنید.

انگشتان دست را به طرفین چانه حرکت دهید، آنها را با فشار ملایم اما محکم به سمت بیرون و بالا فشار دهید و روی استخوان فک به سمت گوش حرکت کنید. چندین بار تکرار کنید.

به سمت بالا به سمت دو طرف بینی حرکت کنید و همین حرکت را تکرار کنید، اما این بار انگشتان را روی استخوان گونه به سمت بالا و بیرون حرکت دهید. چندین بار تکرار کنید.

نوک انگشتان را بین ابروها قرار دهید و آنها را به سمت بیرون از استخوان ابرو به سمت شقیقه ها بلغزانید. چندین بار تکرار کنید.

انگشتان را به سمت ابروها برگردانید، اما این بار به صورت عمودی حرکت کنید و انگشتان را از ابرو به سمت خط مو بکشید.

مردم می توانند پیام خود را با افلوراژ به پایان برسانند. در صورت تمایل می توانند روغن را روی پوست بگذارند تا در آن فرو برود یا آن را با پاک کننده بشویید.

خطرات ماساژ صورت بسیار کم است. در برخی موارد، فرد ممکن است موارد زیر را تجربه کند:

واکنش به محصولات مراقبت از پوست: استفاده از محصولات پوستی همراه با ماساژ صورت ممکن است باعث تحریک پوست شود، به خصوص با استفاده از مواد فعال قوی، مانند رتینوئیدها یا لایه بردارهای شیمیایی.

تحریک: ماساژ زیاد یا شدید می تواند پوست را تحریک کند. استفاده از فشار یا اصطکاک بیش از حد می تواند باعث ریزش اشک شود.

درد: ماساژ دادن پوست به شدت ممکن است باعث آسیب شود. ماساژ تهاجمی همچنین ممکن است عضلات آسیب دیده یا ملتهب را تحریک کند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم