سالن ماساژ بابل

نکاتی برای گرفتن یک ماساژ حرفه ای
ماساژ دست حرفه ای می تواند مزایای بیشتری را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر شرایطی دارید که نشان داده شده است ماساژ به شما کمک می کند.

برای پیدا کردن یک ماساژ درمانگر حرفه ای معتبر که برای شما مناسب است، می توانید:

از پزشک خود بخواهید که یک ماساژدرمانگر را برای نوع بیماری شما توصیه کند.


خدمات مکان یاب انجمن ماساژ درمانی آمریکا را بررسی کنید. احتمالاً حداقل چند درمانگر در منطقه خود پیدا خواهید کرد. به دنبال فردی باشید که در ماساژ دست تجربه داشته باشد.


همچنین می‌توانید با انجمن دست‌درمانگران آمریکا برای درمان‌های عضو در منطقه خود تماس بگیرید.
اگر برای بیماری خاصی تحت درمان قرار می گیرید، انجمن متخصصانی که آن عارضه را درمان می کنند نیز ممکن است خدمات ارجاعی داشته باشند.


اگر یک زنجیره ماساژ محلی در منطقه شما وجود دارد، با آنها در مورد صلاحیت ها و تجربه درمانگرانشان، به ویژه در مورد ماساژ دست، مشورت کنید.


برخی از انواع بیمه های درمانی ممکن است ماساژ را پوشش دهند، به خصوص اگر پزشک شما را برای درمان به یک ماساژ درمانگر ارجاع دهد. اگر از جیب خود پرداخت کنید، هزینه می تواند از 50 تا 175 دلار در هر جلسه متفاوت باشد. بهتر است در اطراف خرید کنید، زیرا قیمت ها می تواند بسیار متفاوت باشد.

هنگامی که یک ماساژ دست حرفه ای دارید، حتما از درمانگر خود بخواهید تا به شما نشان دهد که چگونه یک روتین خود ماساژ موثر را در خانه انجام دهید.

خط پایین
شواهد علمی نشان داده اند که ماساژ منظم دست ممکن است به کاهش درد، افزایش قدرت دست و کاهش احساس استرس و اضطراب کمک کند. ماساژ دست می تواند مکمل درمان آرتریت، سندرم تونل کارپال، نوروپاتی و سایر شرایط باشد.

ماساژ دست حرفه ای یک سرمایه گذاری خوب برای سلامت کلی شما است. و یک روال روزانه خود ماساژ می تواند مزایای مداومی برای شما به همراه داشته باشد.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم