سالن ماساژ آمل

چه چیز دیگری در مورد ماساژ پشت باید بدانم؟
قبل از شروع ماساژ، پوست فرد را برای هر گونه زخم یا قرمزی بررسی کنید.
در حین ماساژ از مکانیک های خوب بدن استفاده کنید. این به محافظت از عضلات کمر، شانه ها و بازوهای خود کمک می کند.


اگر فرد می گوید که در بازوها یا پاهای خود احساس بی حسی یا گزگز می کند، ماساژ ناحیه ای را متوقف کنید.
در صورت ایجاد جوش یا خارش استفاده از لوسیون را متوقف کنید.


قرارداد مراقبت
شما حق دارید به برنامه ریزی مراقبت خود کمک کنید. در مورد وضعیت سلامتی خود و نحوه درمان آن بیاموزید. در مورد گزینه های درمانی با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود بحث کنید تا تصمیم بگیرید که چه مراقبت هایی را می خواهید دریافت کنید. شما همیشه حق دارید از درمان امتناع کنید. اطلاعات فوق تنها یک کمک آموزشی است. این به عنوان توصیه پزشکی برای شرایط یا درمان های فردی در نظر گرفته نشده است. قبل از پیروی از هر رژیم پزشکی با پزشک، پرستار یا داروساز خود صحبت کنید تا ببینید آیا برای شما ایمن و موثر است یا خیر.
 

انواع و فواید ماساژ پشت
توسط جان استاتون (BASc، BFA) آخرین به روز رسانی - 24 ژوئیه 2020

بسیاری از فواید مهم ماساژ پشت وجود دارد که می تواند کیفیت زندگی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، اگر به طور منظم با یک پزشک آموزش دیده ماساژ دهید.

فواید ماساژ پشت
چه به دنبال تسکین درد یا فرار از استرس های زندگی مدرن باشید، ماساژ پشت ممکن است راه حلی آسان و غیرتهاجمی برای آرام کردن عضلات و ذهن شما باشد.

رفع گرفتگی عضلات

آیا تا به حال احساس سوزن های تیز از طریق عضلات پشت خود یا فقط درد عضلانی ضربان دار دارید؟ شاید کار کردن پشت صفحه کامپیوتر هر روز باعث ایجاد احساس تنش در شما می شود، یا شاید شما یک ورزشکار هستید و عضله ای را در اثر یک تمرین شدید تحت فشار قرار داده اید. علت هر چه باشد، کمر شما درد می کند و نیاز به تسکین دارید.

اگر به دنبال درمانی هستید که شامل دارو یا جراحی نباشد، ممکن است بخواهید ماساژ کمر را در نظر بگیرید، زیرا ثابت شده است که عضلات سفت را شل می کند، جریان خون را افزایش می دهد و روند بهبود زخم یا بهبودی را تسریع می کند. 
ماساژ پشت بافت های عضلانی را شل می کند و استرس را از بین می برد.

کاهش کمردرد
ماساژ پشت شامل یک ماساژدرمانگر آموزش دیده است که برای دستکاری عضلات و پوست به کمر فشار وارد می کند. حرکات ورز دادن باعث تسکین درد عضلات دردناک، منقبض و آسیب دیده می شود.

هزاران سال است که مردم هنر ماساژ درمانی را تمرین می‌کنند و معتقدند که این هنر در درمان بیماری‌هایی مانند کمردرد، قدرت کلی دارد. ماساژ پشت به عنوان راه حلی برای کمردرد در دنیای پزشکی، روز به روز جذابیت بیشتری پیدا می کند.

بر اساس مطالعه ای که توسط ماریا هرناندز-ریف و همکاران در مجله بین المللی علوم اعصاب منتشر شده است، ماساژ پشت می تواند به میزان قابل توجهی درد، اضطراب، مشکلات خواب و هورمون های استرس را کاهش دهد.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم