سالن ماساژ در هچیرود

ماساژ بافت های عمیق
این تنوع شدیدتر از ماساژ پشت بر روی تسکین درد در سطوح عمیق‌تر بافت عضلانی و استفاده از فشار شدیدتر در حرکات دست ورز دادن پزشک تمرکز دارد. این یک گزینه عالی برای افرادی است که از کمردرد یا تنش مزمن رنج می برند و می خواهند فشار بیشتری نسبت به ماساژ سوئدی داشته باشند.

ماساژ شیاتسو
در تمرین ماساژ شیاتسو، درمانگران از تکنیک های مختلفی برای رهایی از تنش از پشت استفاده می کنند. تمرکز در طب چینی ریشه دارد، جایی که درمانگر امیدوار است به Qi، انرژی بدن، کمک کند تا آزادانه جریان یابد. ماساژدرمانگران برای کاهش استرس، وزن را روی نقاط تحت فشار بدن اعمال می کنند. آنها همچنین اندام ها و مفاصل را کش می دهند تا به تسکین درد و آرامش کمک کنند.

ماساژ سنگ داغ
هنگامی که ماساژ سنگ داغ را تجربه می کنید، از مزایای ماساژ لذت خواهید برد و سنگ های گرم شده را برای تمرکز بر روی مناطق خاصی از پشت که گره ها در آن ایجاد می شود، اضافه می کنید. گرمای سنگ ها می تواند به بهبود گردش خون کمک کند. ترکیب سنگ های داغ و ماساژ پشت می تواند منجر به تسکین درد و احساس آرامش عمیق شود.

هشدارها و موارد منع مصرف: مانند هر فعالیت دیگری، بهتر است در صورت داشتن کمردرد ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا علت آن مشخص شود. اغلب اوقات، پزشکان با درمانگرهای ماساژ در تعقیب یک رویکرد مراقبت جامع تر کار می کنند. اگر توسط پزشکتان برای ماساژ پشت معاینه شده اید، این روش غیرتهاجمی و مقرون به صرفه را برای کاهش درد بدن و بالا بردن روحیه از دست ندهید.

چگونه برای کاهش درد کمر را ماساژ دهیم
کمردرد یک بیماری شایع در بزرگسالان است. این می تواند به دلایل زیادی مانند بلند کردن نامناسب، عدم تحرک و سایش و پارگی طبیعی رخ دهد.

برخی از درمان‌های کمردرد شامل استراحت، داروها و استفاده از گرما یا یخ است، اما ماساژ ممکن است برای تسکین کوتاه‌مدت علائم نیز مفید باشد.

می توانید برای تسکین کمردرد خود ماساژ را امتحان کنید یا به دنبال یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا متخصص باشید تا بافت های نرم خود را تسکین دهد.

چگونه کمر را ماساژ دهیم
فقط با چند ابزار و چند تکنیک اساسی ماساژ، می‌توانید به یکی از دوستان یا اعضای خانواده پیام بدهید یا حتی به آن‌ها نشان دهید که چگونه می‌توانند آن را به شما بدهند. در اینجا یک ویدیو در مورد ماساژ کمر وجود دارد:

به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مستقیماً به ستون فقرات فشار وارد کنید. فقط از فشار ملایم برای جلوگیری از آسیب و ناراحتی استفاده کنید.

برای شروع:
فرد ماساژ دهنده را روی شکم خود روی میز ماساژ، تشک یا تشک قرار دهید. فرد باید پیراهن خود را در بیاورد یا لباسی گشاد بپوشد تا از قسمت پایین کمر بلند شود تا ماساژ مستقیماً روی پوست انجام شود.


یک بالش را زیر استخوان سینه، یک حوله رول شده در زیر پیشانی و یک حوله رول شده زیر مچ پا قرار دهید. پاهای فرد را با حوله بپوشانید و آن را در خط شلوار قرار دهید تا از لباس در برابر روغن ماساژ محافظت شود.
روغن ماساژ را در دستان خود بمالید و با حرکات صافی از دستان خود روغن را روی کمر فرد بمالید.

با دراز کردن بازوها و قرار دادن یک دست باز روی دست دیگر، چرخش کف دست را امتحان کنید. حرکات دایره ای در پشت انجام دهید که از کمر شما منشا می گیرد.
با صاف نگه داشتن انگشتان، بازکردن انگشتان شست و بلند کردن ماهیچه های کمر با چرخاندن مچ دست در یک زمان تمرین کنید.
چرخش انگشت شست را با چرخاندن به سمت پاهای فرد شروع کنید و از انگشتان شست خود برای حرکت آهسته از وسط پشت به سمت باسن استفاده کنید و دو بار دیگر تکرار کنید.
در نهایت، لیفت عضلانی را مانند قبل تمرین کنید، اما عضلات نزدیک باسن را بلند کنید.
هنگامی که این حرکات را انجام دادید، می توانید چند حرکت دیگر برای کاهش کمردرد باقی مانده انجام دهید.

این را امتحان کن:
این تکنیک ها را در سمت دیگر پشت نیز تکرار کنید.
ماساژ را با کار همزمان روی دو طرف پشت به پایان برسانید.
زانو زدن را امتحان کنید، یعنی مشت کردن با هر دو دست و مالش آنها از وسط پشت تا ناحیه لگن به آرامی، اجتناب از ستون فقرات.
برای امتحان اسپردهای پشت، دستان خود را باز کرده و به آرامی از قسمت میانی پشت به سمت باسن حرکت دهید.
دست‌هایتان را روی یک طرف کمر قرار دهید و به عنوان آخرین تکنیک ماساژ، آن‌ها را از پشت به عقب و جلو ببرید.

تکنیک
انواع مختلفی از ماساژ برای کمر شما وجود دارد. امتحان برخی از آنها در خانه بی خطر است و برخی دیگر فقط باید توسط یک متخصص انجام شود.

ماساژ درمانی. این هر نوع ماساژی است که ناحیه ای از بدن شما را هدف قرار می دهد تا ناراحتی و درد خاص را از بین ببرد.


ماساژ بافت های عمیق. این نوع ماساژ به متخصص نیاز دارد. زیرا این تکنیک بدن شما را با نیروی بیشتری ماساژ می دهد و در سطح عمیق تری به عضلات و بافت های همبند می رسد.


ماساژ سوئدی. این ماساژ ملایم تر از ماساژ بافت عمیق است و بر حرکات دایره ای طولانی و ورز دادن و همچنین ضربه زدن و لرزش تاکید می کند.


ماساژ ورزشی. ماساژ ورزشی مخصوص ورزشکاران است. برای جلوگیری از آسیب یا کمک به ورزشکار آسیب دیده برای بازگشت به ورزش استفاده می شود.


ماساژ شیاتسو. این یک سبک ژاپنی از ماساژ است و از فشار روی بدن به صورت ریتمیک استفاده می کند. این به منظور تحریک بدن برای بهبودی خود است.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم