سالن ماساژ در تنکابن

علیرغم مزایای فراوان ماساژ سنگ داغ، این روش درمانی مناسب برای همه نیست.

برخی از افراد هستند که نباید ماساژ و به طور خاص ماساژ سنگ داغ انجام دهند.

برای ماساژ سنگ داغ، برخی از موارد منع مصرف یا عواملی که به این معنی است که فرد نباید درمان خاصی داشته باشد، در زیر ذکر شده است.

در پوست می شکند
هر کسی که آسیب یا شکستگی در پوست دارد باید از ماساژ سنگ داغ تا زمان بهبودی آن جراحات اجتناب کند.

کبودی های اخیر یا شدید، بریدگی ها یا خراش ها، آفتاب سوختگی یا رگ های واریسی خطر آسیب یا آسیب بیشتر بافت را افزایش می دهند. آنها همچنین احتمال ایجاد عفونت از طریق باکتری های روغن یا سنگ های ماساژ را افزایش می دهند.

عفونت یا بیماری
این ممکن است به نظر عادی برسد، اما هر کسی که تب، سرماخوردگی یا آنفولانزا دارد باید از ماساژ اجتناب کند تا زمانی که احساس بهتری کند.

فردی که تب دارد ممکن است میکروب های خود را پخش کند و همچنین در تنظیم دمای بدن خود با مشکل مواجه خواهد شد. این باعث می شود که وقتی سنگ های داغ روی پوستشان قرار می گیرند، احساس ناراحتی بیشتری کنند.

بیماری قلبی
بیماری قلبی می‌تواند باعث تورم یا مشکلات دیگری در رگ‌ها یا شریان‌های پا شود که هر دو می‌توانند تحت تأثیر منفی ماساژ قرار گیرند.

یک فرد باید همیشه در مورد مسائل بهداشتی که دارد به ماساژ درمانگر بگوید تا بتواند از خطرات احتمالی آگاه شود.

دیابت
دیابت بر عملکرد اعصاب و عروق خونی در انگشتان دست و پا تأثیر می گذارد. افراد مبتلا به دیابت ممکن است احساس خود را در دست ها و پاهای خود از دست بدهند و در صورت بروز آسیب، مانند سوختگی، نتوانند احساس کنند.

وقتی صحبت از ماساژ به میان می‌آید، ممکن است نتوانند تشخیص دهند که آیا ماساژدرمان فشار زیادی وارد می‌کند یا سنگ‌های داغ پوست آن‌ها را می‌سوزاند.

تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل قرار گرفتن
داروها و الکل به خوبی با ماساژ مخلوط نمی شوند. هر دو توانایی ارائه بازخورد در صورت لزوم را مختل می کنند و همچنین بر قضاوت و کنترل شخصی فرد بر انگیزه های خود تأثیر می گذارند.

علاوه بر این، ماساژ می تواند احساس سبکی سر یا لرزش را در فرد ایجاد کند. نوشیدن الکل باعث تشدید و بدتر شدن این احساس می شود.

بارداری
ماساژ دوران بارداری می تواند برای بسیاری از زنان در دوران بارداری بسیار آرامش بخش و مفید باشد. با این حال، برخی از تمرین‌کنندگان با استفاده از سنگ‌های داغ روی یک زن باردار احساس ناراحتی می‌کنند.

بیشترین بهره را از ماساژ ببرید
حتی اگر ماساژ سنگ داغ برای آرامش بی خطر و موثر است، استراتژی هایی وجود دارد که آن را به تجربه بهتری تبدیل می کند.

مردم باید حتماً به یک آبگرم محترم بروند که در آن تمرین‌کنندگان طبق سیاست‌های محلی و ایالتی آموزش دیده و مجوز دارند. آبگرم باید بهداشت را رعایت کند و سنگ ها را به طور مناسب تمیز کند.


برای افراد مهم است که با ماساژدرمانگر صحبت کنند. مشتریان باید به آنها اطلاع دهند که آیا فشار خیلی سخت یا خیلی نرم است یا سنگ ها خیلی داغ هستند.


ماساژدرمانگر می‌خواهد یک ماساژ عالی ارائه دهد، و آنها به مشتریان خود وابسته هستند که به آنها اطلاع دهند که آیا کاری برای بهتر کردن آن وجود دارد یا خیر. اگر به درمانگران گفته شود چیزی ناراحت کننده است، مورد توهین قرار نخواهند گرفت.


اگر شک دارید، فرد باید از پزشک خود در مورد هر گونه شرایط پزشکی که ممکن است با ماساژ تداخل داشته باشد، بخصوص ماساژ سنگ داغ سوال کند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم