شمال ماساژ

ورزش، کسب و کار و سازمان ها ماساژ در کنار ورزش دو و میدانی در چین باستان و یونان باستان توسعه یافت. کاهنان تائوئیست ماساژ را در هماهنگی با حرکات ژیمناستیک کونگ فو توسعه دادند، در حالی که المپیکی های یونان باستان از نوع خاصی از مربی ("الیپتس") استفاده می کردند که ماهیچه های آنها را با روغن می مالید.

معرفی پهر لینگ به ماساژ نیز مستقیماً در نتیجه مطالعه او در مورد حرکات ژیمناستیک به وجود آمد.  بازی های المپیک تابستانی 1984 در لس آنجلس اولین بار بود که ماساژ درمانی در حالی که روی ورزشکاران انجام می شد از تلویزیون پخش شد. و سپس، در طول بازی‌های المپیک تابستانی 1996 در آتلانتا، سرانجام ماساژ درمانی به عنوان یک خدمات پزشکی اصلی به تیم المپیک ایالات متحده ارائه شد. ماساژ توسط مشاغل و سازمان‌هایی مانند وزارت دادگستری ایالات متحده، بوئینگ و ریباک به کار گرفته شد.

ورزشکاران برجسته ای مانند مایکل جردن و لبرون جیمز دارای ماساژورهای شخصی هستند که حتی گاهی با آنها سفر می کنند.  انواع و روش ها طب فشاری  طب فشاری [از لاتین acus "needle"] تکنیکی است که در اصل مشابه طب سوزنی است.

این بر اساس مفهوم انرژی حیات است که از طریق "مریدین" در بدن جریان می یابد. در درمان، فشار فیزیکی به نقاط طب سوزنی با هدف رفع انسداد در آن مریدین ها اعمال می شود.

فشار ممکن است توسط انگشتان دست، کف دست، آرنج، انگشتان پا یا با وسایل مختلف اعمال شود.  برخی از مطالعات پزشکی نشان داده اند که طب فشاری ممکن است در کمک به مدیریت حالت تهوع و استفراغ، برای کمک به کمردرد، سردردهای تنشی، درد معده و موارد دیگر موثر باشد، اگرچه چنین مطالعاتی به احتمال زیاد سوگیری دارند.

 بدنه آبزی  بدنه آبی شامل مجموعه متنوعی از فرم های ماساژ و بدن است که در آب انجام می شود. این شامل فرم‌های خشکی است که در آب انجام می‌شود (به عنوان مثال، درمان کرانیوساکرال آبی، درمان رهاسازی میوفاسیال آبی، و غیره)، و همچنین فرم‌های مخصوص استخرهای آب گرم (مانند ادغام آبی، رقص دلفین، رقص شفابخش، تکنیک جاهارا، رقص آبی. ، واتسو).

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم