سالن ماساژ در خلیل شهر

ماساژ درمانگر شما همچنین اولین منبع شما برای سوالاتی در مورد تجربه ماساژ آروماتراپی است. آنها باید بتوانند اسانس های خاصی را توصیه کنند و در مورد محصول و تکنیک هایی که بر اساس نیاز شما استفاده می کنند، بحث کنند.

اگر درمانگر در مورد ماساژ رایحه درمانی مطمئن به نظر نمی رسد، ممکن است تجربه زیادی در مورد استفاده از آن در جلسات خود نداشته باشد.

برخی از روغن های ضروری می توانند آسم و سایر مشکلات تنفسی را تحریک کنند. هنگامی که روغن‌های ضروری ساخته شده از مرکبات روی پوست استفاده می‌شوند، می‌توانند پوست را در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر کنند.

پس از استفاده از گریپ فروت، پرتقال یا روغن مرکبات دیگر روی پوست خود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

همچنین از صحبت کردن در طول ماساژ نترسید. اگر چیزی درست نیست، به درمانگر اطلاع دهید. همچنین می توانید از آنها بخواهید که روغن های بیشتری بمالند و در هر نقطه فشار کمتر یا بیشتری اعمال کنند.

به یاد داشته باشید که این یک فضای آرام است، بنابراین درمانگر شما نمی‌خواهد تجربه شما را با سؤالات قطع کند - این به شما بستگی دارد که صحبت کنید.

شما ممکن است برخی از فواید رایحه درمانی را در خارج از جلسات ماساژ با پخش کردن روغن های ضروری در خانه خود به دست آورید.

ماساژهای آروماتراپی، زمانی که توسط ماساژدرمانگرهای حرفه ای انجام می شود، ممکن است تجربه شما را افزایش دهد و در نهایت روال مراقبت از خود را بهبود بخشد.

در حالی که تحقیقات علمی هنوز برای ارزیابی مزایای سلامتی رایحه درمانی در حال انجام است، شکی نیست که این روش به برخی افراد کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشند، اغلب با کاهش موقت احساس درد یا علائم خلقی.

هنگامی که با اصول ماساژ درمانی همراه شود، رایحه درمانی ممکن است به شما کمک کند که احساس بهتری داشته باشید.

ماساژ آروماتراپی روشی زیبا برای ابراز مراقبت و کمک به کاهش استرس یک فرد عزیز است. از مزایای ماساژ آروماتراپی می توان از طریق خود ماساژ نیز بهره برد.

فواید ماساژ به تنهایی بسیار زیاد است...

ماساژ به بهبود گردش خون در ناحیه ماساژ داده شده کمک می کند و به تحریک عضلات کمک می کند.
به نوبه خود، این می تواند به بهبود انعطاف پذیری و تحرک کمک کند.
ماساژ می تواند به طور چشمگیری استرس را کاهش دهد و تنش را کاهش دهد.
ماساژ می تواند به کاهش سردرد/میگرن، گرفتگی عضلات و اسپاسم کمک کند.
همچنین گفته می شود که ماساژ با تحریک سیستم لنفاوی و ترشح سموم، سیستم ایمنی را بهبود می بخشد.

اما هنگامی که ماساژ با رایحه درمانی ترکیب می شود، هم افزایی قابل توجهی به خود می گیرد که به طور چشمگیری جلسه ماساژ را افزایش می دهد.

اسانس ها از ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در مواد گیاهی که از آن تقطیر می شوند، تشکیل شده اند. به عنوان مثال، طبقه بندی استرها که در اسانس اسطوخودوس و بابونه رومی یافت می شود، هر دو به طور طبیعی آرام بخش/آرامش دهنده و ضد التهاب هستند. سایدنوت: روغن‌های ضروری حس روغنی ندارند، بسیار معطر هستند و با روغن‌های گیاهی (حامل) تفاوت زیادی دارند.

ترکیب روغن‌های ضروری انتخاب شده (مانند نمونه اسطوخودوس یا بابونه رومی که در بالا ارائه شد) با روغن حامل می‌تواند باعث آرامش، کاهش استرس و/یا کمک به بهبود گردش خون و کاهش تورم و درد شود.

برخی از روغن‌های ضروری به‌عنوان ماده تقویت‌کننده قوای جنسی عمل می‌کنند و می‌توانند به تنظیم خلق و خوی جلسات ماساژ صمیمی‌تر کمک کنند.

برخی از روغن های ماساژ حاوی روغن معدنی مصنوعی هستند که به طور بالقوه می تواند توانایی تنفس پوست را مختل کند. در عوض، یک روغن گیاهی طبیعی را به عنوان پایه روغن ماساژ و به عنوان "روغن حامل" برای روغن های ضروری انتخاب کنید.

روغن‌های گیاهی طبیعی می‌توانند به روان‌سازی، مرطوب کردن و تغذیه پوست با اسیدهای چرب ضروری و سایر اسیدهای چرب مهم، آنتی اکسیدان‌ها و سایر مواد مغذی مهم کمک کنند (در حالی که اسیدهای چرب باید در رژیم غذایی محدود شوند، اما برای پوست مهم و مغذی هستند).

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم