سالن ماساژ در رستمکلا

10 مزیت برتر ماساژ سنگ داغ
فواید ماساژ سنگ داغ دامنه وسیعی دارد و گاهی اوقات فردی است. اینها 10 تای برتر ما هستند:

1. آرامش بخش و آرامش بخش است
به لذت گرم شدن در کنار آتش در یک روز سرد فکر کنید و خواهید فهمید که چرا گرمای سنگ های داغ بسیار آرامش بخش و آرامش بخش است. مثل این است که عمیقاً در آغوش گرفته شده باشید، دقیقاً در روح شما. فقط احساس می کند که "خانه" هستید.

2. گرما به عمق کمک می کند
با سنگ های داغ، یکی از مزایای اصلی این است که گرمای سنگ ها به بدن شما نفوذ می کند و بسیاری از فواید ماساژ را در سطح عمیق تری به ارمغان می آورد. این اجازه می دهد تا آرام سازی شدید عضلانی انجام شود که ماساژ درمانگر را قادر می سازد تا در واقع بسیار عمیق کار کند، بدون همان فشاری که باید در ماساژ بافت عمیق اعمال کند.

3. تسکین تنش و درد
گرما یک مسکن طبیعی شناخته شده درد است. اگر تنش پشت درد یا درد باشد، گرما می تواند در رهایی از تنش و در نتیجه کاهش درد بسیار موثر باشد. اعتقاد بر این است که این به این دلیل است که وقتی گرما به یک منطقه اعمال می شود، جریان خون در آن منطقه افزایش می یابد. می تواند به کاهش اسپاسم کمک کند و مفصل یا ماهیچه ها را قادر می سازد به آرامی خم شوند و حرکت و تحرک را بازیابند.

4. رهایی از استرس و اضطراب
ماساژ، از جمله ماساژ سنگ داغ، از نظر علمی ثابت شده است که استرس و اضطراب را کاهش می دهد. در واقع شگفت انگیز است که بدانید چرا این اتفاق می افتد. بسیاری از فرآیندها با ماساژ تحریک می شوند. اندورفین و سایر هورمون های احساس خوب ترشح می شوند که استرس و اضطراب را کاهش می دهند. در همان زمان، هورمون‌های «استرس» مانند نوراپی نفرین و کورتیزول کاهش می‌یابد.

5. به خواب کمک می کند
تنها یکی از مزایای بزرگ ماساژ سنگ داغ در خانه این است که به شما کمک می‌کند تا خواب عمیق‌تر و آرام‌تری داشته باشید. در واقع، یک مطالعه نشان داده است که ماساژ به ویژه برای کاهش بی خوابی در زنان یائسه مفید است. تحقیقات بیشتری باید در مورد فواید ماساژ و خواب با سنگ داغ انجام شود، اما مطمئناً به نظر می رسد که خواب خوب را در تمام افرادی که می شناسیم ترویج می کند!

6. تقویت سیستم ایمنی
بسیاری از تکنیک های مورد استفاده در ماساژ سوئدی در ماساژ با سنگ داغ نیز استفاده می شود. به طور قابل توجهی، نشان داده شده است که ماساژ سوئدی حتی پس از تنها یک جلسه، بر سیستم ایمنی بدن شما تأثیر مثبتی دارد. دانستن اینکه می توانید ایمنی خود را به سادگی با نوازش و ماساژ تقویت کنید فوق العاده است!

7. مدیریت درد مزمن
برای کسانی که دردهای مزمن دارند، مانند فیبرومیالژیا، ماساژ اثرات مثبت ملموسی دارد. علم نشان می دهد که این به دلیل سطوح پایین تر ماده P است، که بدن تا حدی سیگنال های درد را منتقل می کند. تحقیقات دیگر نشان داده است که افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید دردناک نیز درد کمتری را تجربه کرده اند.

8. مدیریت سرطان
ماساژ سوئدی، که در ماساژ سنگ داغ گنجانده شده است، به بیماران سرطانی کمک می کند تا علائم بیماری خود را مدیریت کنند. از حالت تهوع و افسردگی کمتر گرفته تا کاهش درد و خستگی، به نظر می رسد که یک ماساژ مراقبتی واقعا می تواند به افراد کمک کند تا برخی از علائم سرطان خود را کاهش دهند.

9. سموم را خارج کنید
بسیاری از متخصصان ماساژ سنگ داغ بر این باورند که یکی از مزایای واقعی این نوع ماساژ توانایی آن در کشیدن سموم به سطح پوست و از بین بردن آنها از طریق فرآیند طبیعی تعریق بدن است. این منجر به یک درخشش درخشان فوق العاده می شود.

10. خود درمانی
چه به دلیل تعادل جریان انرژی باشد، چه به دلیل یک فرآیند کمتر شناخته شده در بدن و ذهن، ماساژ سنگ داغ می تواند تعادل را بازگرداند و بسیاری احساس می کنند که به خود درمانی کمک می کند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم