مرکز ماساژ چالوس

ماساژ اسپاسم عضلانی: چرا باید یکی را دریافت کنید؟

اسپاسم عضلانی زمانی اتفاق می افتد که عضله شما دیگر نمی تواند شل شود. خلاصه خسته است و نیاز به التیام دارد. ماساژ اسپاسم عضلانی دستکاری بافت های نرم بدن است و ثابت شده است که به آرامش عضلات کمک می کند و به آنها مواد مغذی برای بهبودی می دهد.

ماساژ اسپاسم عضلانی می تواند دفعات گرفتگی عضلات را کاهش دهد
تمام بافت های نرم شما برای حفظ عملکرد مطلوب به گردش خون خوب بستگی دارند. ماساژ این گردش خون را افزایش می دهد. به نوبه خود سروتونین را آزاد می کند، از فیبروز جلوگیری می کند و جریان لنف را افزایش می دهد. هنگامی که عضلات شما این را دریافت می کنند، توانایی بیشتری برای آرامش دارند. بنابراین، تنش غیر ارادی (کرمپ) کاهش می یابد.

برای بهبودی بهتر، ماساژ اسپاسم عضلانی را با کایروپراکتیک ترکیب کنید
بسیاری از بیماران ما دوست دارند با ماساژ شروع کنند تا تأثیر تنظیم کایروپراکتیک را که بعداً انجام می شود افزایش دهند. ماساژ تنش عضلانی را کاهش می دهد و تنظیم موثر ستون فقرات را تسهیل می کند. گاهی اوقات ما چندین درمان ماساژ درمانی را قبل از شروع کار کایروپراکتیک تشویق می کنیم.

اطلاعات بیشتر در مورد اسپاسم عضلانی
اسپاسم عضلانی مانند یک گرفتگی دردناک است که از چند ثانیه تا چند دقیقه طول می کشد. اگر این اتفاق اغلب در پشت شما رخ می دهد، طبیعی نیست. اسپاسم مداوم عضلات پشت بیش از دو بار در هفته بدون درمان می‌تواند منجر به بیماری‌های جدی‌تری مانند سیاتیک، گرفتگی عصب یا برآمدگی دیسک شود.

ممکن است بعد از کار، ورزش یا انجام فعالیت دیگری که باعث کشیدگی عضلات شما می شود، به ماساژ اسپاسم عضلانی نیاز داشته باشید. استفاده بیش از حد از عضلات پشت یا فشار بیش از حد به آنها می تواند منجر به کشیدگی یا رگ به رگ شدن شود که منجر به اسپاسم می شود.

همچنین ممکن است اسپاسم ناشی از آرتریت یا مشکلات دیسکی داشته باشید که بر اعصاب تأثیر می گذارد. وقتی این اسپاسم ها را دارید، به این معنی است که عضلات آسیب دیده کمر شما به صورت غیرارادی منقبض می شوند.

تنظیمات کایروپراکتیک در ستون فقرات شما می تواند به کاهش اسپاسم عضلانی مکرر کمر کمک کند. پزشک کایروپراکتیک ما کل ستون فقرات شما را دستکاری می کند، که با بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی، دفعات اسپاسم را کاهش می دهد. این تنظیمات کشش غیرارادی عضلات را کاهش می دهد.

البته، فقط یک شکل ساده از ماساژ وجود ندارد. در عوض، تعداد قابل توجهی از انواع مختلف ماساژ وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید. هر نوع نیز تغییرات خاص خود را در تکنیک ها، سکته مغزی و میزان فشار اعمال شده توسط درمانگر شما خواهد داشت.

هنگامی که صحبت از ماساژ اسپاسم عضلانی به میان می آید، اکثر مردم تمایل دارند یکی از دو سبک را ترجیح دهند. اینها ماساژ سوئدی و ماساژ بافت عمیق هستند.

ماساژ سوئدی به احتمال زیاد قبلاً در مورد ماساژ سوئدی شنیده اید. این به این دلیل است که ماساژ سوئدی رایج ترین شکل ماساژ در کشورهای غربی است. این احتمالاً همان نوع ماساژی است که برای اولین بار در ابتدا به ذهن شما خطور می کند. به زبان ساده، وقتی ماساژ سوئدی می‌گیرید، یک درمانگر از سکته‌های طولانی و ثابت در اطراف گردن، پشت و شانه‌های شما استفاده می‌کند.

به طور کلی، این سکته ها معمولاً در همان جهتی هدایت می شوند که خون شما به سمت قلب شما جریان می یابد. همچنین ممکن است متوجه شوید که ماساژدرمانگر شما برخی از حرکات ورز دادن و اصطکاک را در ماساژ گنجانده است. این یک فرآیند عمیقا آرامش بخش است و حتی ممکن است در طی آن سر خود را تکان دهید!

کاهش اسپاسم عضلانی
ماساژ اغلب می تواند با کاهش اسپاسم عضلانی برای فرد مفید باشد. اسپاسم عضلانی می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از شایع ترین علل اسپاسم عضلانی عبارتند از: کم آبی عضلانی، گردش خون ضعیف، عدم کشش قبل از ورزش شدید، ورزش در گرما و فشار بیش از حد عضله در طول ورزش یا فعالیت. اسپاسم عضلانی یک انقباض غیرارادی است که باعث افزایش درد می شود. اسپاسم عضلانی می تواند خفیف باشد و معمولاً به عنوان "انقباض" شناخته می شود یا می تواند شدید باشد که بیشتر به عنوان "گرفتگی" شناخته می شود.

مناسب ترین انواع ماساژ برای کاهش اسپاسم عضلانی چیست؟
برای کاهش اسپاسم عضلانی می توان از انواع ماساژ استفاده کرد. انواع ماساژ که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

ماساژ بافت های عمیق
ماساژ درمانی
ماساژ سوئدی

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم