ارائه خدمات انواع ماساژ استان مازندران

ماساژ درمانی سابقه طولانی در فرهنگ های سراسر جهان دارد. امروزه افراد از انواع مختلفی از ماساژ درمانی برای اهداف مختلف مرتبط با سلامتی استفاده می کنند. در ایالات متحده، ماساژ درمانی اغلب به عنوان بخشی از طب مکمل و جایگزین (CAM) در نظر گرفته می شود، اگرچه برخی از کاربردهای معمولی دارد. این برگه اطلاعات یک نمای کلی از ماساژ درمانی ارائه می دهد و منابعی را برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کند.

مقدمه ای بر ماساژ درمانی
شواهد علمی در مورد ماساژ درمانی محدود است. دانشمندان هنوز مطمئن نیستند که در طول ماساژ چه تغییراتی در بدن ایجاد می شود، آیا این تغییرات بر سلامتی تأثیر می گذارد یا خیر، و اگر چنین است، چگونه. مرکز ملی طب مکمل و جایگزین (NCCAM) مطالعاتی را برای پاسخ به این سؤالات و شناسایی اهدافی که ماساژ ممکن است برای آنها مفیدتر باشد، حمایت می کند.
اگر ماساژ درمانی به طور مناسب استفاده شود و توسط یک متخصص ماساژ آموزش دیده ارائه شود، به نظر می رسد خطرات جدی کمی دارد.
به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در مورد هر روش مکمل و جایگزینی که استفاده می کنید بگویید. به آنها تصویر کاملی از کارهایی که برای مدیریت سلامت خود انجام می دهید ارائه دهید. این به اطمینان از مراقبت هماهنگ و ایمن کمک می کند.

تاریخچه ماساژ درمانی چیست؟
قدمت ماساژ درمانی به هزاران سال قبل باز می گردد. ارجاع به ماساژ در نوشته هایی از چین باستان، ژاپن، هند، کشورهای عربی، مصر، یونان (بقراط پزشکی را به عنوان "هنر مالیدن" تعریف کرده است) و روم آمده است.

ماساژ در دوران رنسانس به طور گسترده در اروپا مورد استفاده قرار گرفت. در دهه 1850، دو پزشک آمریکایی که در سوئد تحصیل کرده بودند، ماساژ درمانی را در ایالات متحده معرفی کردند، جایی که محبوبیت پیدا کرد و برای اهداف مختلف بهداشتی ترویج شد. با پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی در درمان پزشکی در دهه های 1930 و 1940، ماساژ در ایالات متحده از بین رفت. علاقه به ماساژ در دهه 1970 به خصوص در بین ورزشکاران احیا شد.

فواید ماساژ درمانی برای سلامتی چیست؟
بر اساس نظرسنجی مصاحبه ملی سلامت در سال 2007، که شامل یک بررسی جامع در مورد استفاده از CAM توسط آمریکایی ها بود، حدود 18 میلیون بزرگسال آمریکایی و 700000 کودک در سال قبل ماساژ درمانی دریافت کرده بودند.

مردم از ماساژ برای اهداف مختلف مرتبط با سلامتی، از جمله برای تسکین درد، توانبخشی آسیب های ورزشی، کاهش استرس، افزایش آرامش، رفع اضطراب و افسردگی و کمک به سلامت عمومی استفاده می کنند.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم