قیمت ماساژ در منزل

رایج ترین انواع ماساژ مورد استفاده برای کاهش اسپاسم عضلانی شامل ماساژ بافت عمیق، ماساژ درمانی و ماساژ سوئدی است.

ماساژ بافت عمیق اغلب برای کاهش اسپاسم عضلانی استفاده می شود. اسپاسم عضلانی می تواند ناشی از فشار بیش از حد عضلات باشد که باعث ایجاد تنش می شود.

افزایش تنش می تواند باعث انقباض غیر ارادی عضلات شود که در غیر این صورت اسپاسم عضلانی نامیده می شود. ماساژ بافت عمیق می تواند اسپاسم عضلانی را با تسکین ایجاد تنش کاهش دهد. ماساژ بافت عمیق در بافت‌های عضلانی به منظور کشش، شل کردن و شل کردن عضله به منظور کاهش تنش عمیق می‌شود.

اسپاسم عضلانی را می توان با ماساژ درمانی کاهش داد. ماساژ درمانی بر روی دستکاری عضلات تمرکز دارد تا فرد را از نظر جسمی و ذهنی آرام کند. خستگی عضلانی عامل رایج دیگری است که باعث اسپاسم عضلانی می شود.

ماساژ درمانی با کشیدن و کشش ماهیچه ها، افزایش جریان لنفاوی و ایجاد آرامش عضلانی، خستگی عضلانی را از بین می برد. افزایش جریان لنفاوی، مواد زائد را از عضله خارج می کند و باعث خستگی بیشتر می شود. حذف مواد زائد از طریق ماساژ درمانی به کاهش اسپاسم عضلانی کمک می کند.

ماساژ سوئدی معمولاً برای کاهش اسپاسم عضلانی استفاده می شود. ماساژ سوئدی با ایجاد اصطکاک بین پوست و انگشتان باعث افزایش گردش خون در ناحیه درمان می شود. اغلب اوقات اسپاسم عضلانی به دلیل کمبود گردش خون رخ می دهد. گردش خون ضعیف باعث تولید مواد زائد و کمبود اکسیژن و مواد مغذی در دسترس برای حفظ سلامت عضله می شود.

تجمع مواد زائد و کمبود اکسیژن و مواد مغذی می تواند باعث خستگی و ضعف عضلانی و در نتیجه اسپاسم عضلانی شود. افزایش گردش خون و جریان لنفاوی حذف مواد زائد و در دسترس بودن اکسیژن و مواد مغذی را بهبود می بخشد. بهبود دفع مواد زائد و در دسترس بودن اکسیژن و مواد مغذی، از خستگی و ضعف عضلانی جلوگیری می کند و اسپاسم عضلانی را کاهش می دهد.

چه زمانی ماساژ می تواند به کاهش اسپاسم عضلانی کمک کند؟
کاهش اسپاسم عضلانی از طریق ماساژ می تواند از بسیاری جهات به فرد کمک کند. رایج ترین شرایط کاهش اسپاسم عضلانی می تواند به شما کمک کند عبارتند از:

درد حاد
پست رویداد
با کاهش اسپاسم عضلانی می توان درد را کاهش داد. هنگامی که یک عضله اسپاسم می کند، انقباض غیرارادی باعث انفجار کوتاهی درد می شود. دردی که فرد احساس می کند بسته به شدت یا شدت اسپاسم می تواند متفاوت باشد.

اگر اسپاسم عضلانی به طور مکرر در همان عضله یا در نواحی مختلف اتفاق بیفتد، به دلیل انقباض مداوم عضله که انرژی خود را مصرف می کند، ماهیچه ها خسته و خسته می شوند. خستگی عضلانی می تواند درد "درد" بسیاری از مردم را افزایش دهد. کاهش اسپاسم عضلانی باعث کاهش شدت درد و همچنین جلوگیری از خستگی عضلات می شود. جلوگیری از خستگی عضلات باعث کاهش بیشتر درد می شود.

کاهش اسپاسم عضلانی می تواند به پس از رویداد کمک کند. عضلات خسته و ضعیف بیشتر در معرض اسپاسم عضلانی هستند. اسپاسم عضلانی باعث افزایش درد می شود و اغلب می تواند مانع از آرامش فرد شود. پس از یک رویداد، ماهیچه ها معمولاً بیش از حد کار می کنند، پر از تنش هستند و اغلب به دلیل آب و هوا یا کمبود مایعات مصرف می شوند.

عضلات بیش از حد کار، منقبض و کم آب، تعدادی از شایع ترین علل اسپاسم عضلانی هستند که منجر به افزایش درد و آرامش ضعیف فرد می شود. کاهش اسپاسم عضلانی به کاهش درد و خستگی عضلانی بعد از رویداد کمک می کند. کاهش درد و خستگی عضلانی به فرد این امکان را می دهد که پس از رویداد استراحت و استراحت کند و در اسرع وقت به تمرینات بازگردد.

چگونه استرس و درد را با تکنیک های خود ماساژ کاهش دهیم؟
اگر احساس تنش یا درد دارید، ماساژ درمانی ممکن است به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. فواید جسمی و روحی فراوانی از جمله تسکین درد و آرامش دارد.

خوشبختانه، شما همیشه نیازی به مراجعه به ماساژ درمانگر ندارید تا از مزایای آن بهره مند شوید. برای برخی از انواع بیماری ها یا صرفاً برای لذت بردن از آن، خود ماساژ نیز می تواند مفید باشد.

اگر می‌خواهید برای تسکین درد خود ماساژ را امتحان کنید، در اینجا برخی از بهترین و ایمن‌ترین تکنیک‌های خود ماساژ را در خانه آورده‌ایم.

تکنیک های خود ماساژ چیست؟
الیوت لدلی، ماساژدرمانی در شهر نیویورک توضیح می‌دهد: «خودماساژی استفاده از دست‌ها، ابزارها یا اشیاء شما برای کار بر روی عضلات دردناک و چسبندگی است به جای مراجعه به یک ماساژدرمانگر مجاز یا متخصص بدنسازی.

در طول خود ماساژ، از دست‌ها یا ابزارهای دیگر برای دستکاری عضلات خود استفاده می‌کنید. این شامل ورز دادن پوست و اعمال فشار در نقاط خاص است.

استفاده از تکنیک‌های خود ماساژ می‌تواند راهی مفید برای تسکین استرس و کاهش درد ناشی از وضعیت نامناسب یا حتی برخی از بیماری‌های مزمن باشد.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم