بهترین ماساژ تخصصی چالوس

آیا علاقه مندید در مورد درمان اسپاسم عضلانی خود را با استفاده از درمان بیشتر بدانید؟ در اینجا آمده است که چگونه یک ماساژدرمانگر معتبر می تواند به شما کمک کند.


اسپاسم عضلانی انقباضات غیر ارادی است. بروز می کنند و به سرعت برطرف می شوند. موارد بیشتر اسپاسم عضلانی مانند یک انقباض خفیف است اما اسپاسم عضلانی نیز می تواند دردناک باشد.

هر کس ممکن است دچار اسپاسم عضلانی شود. اسپاسم عضلانی می تواند در هر گروه عضلانی رخ دهد و علت های زیادی برای اسپاسم وجود دارد که همه آنها نشانه یک مشکل پزشکی بزرگ هستند.

آیا با اسپاسم عضلانی دست و پنجه نرم می کنید؟ اگر چنین است، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه اسپاسم عضلانی خود را درمان کنید. درمان، درمان همیشه یک گزینه است.

چه چیزی باعث اسپاسم عدلانی می شود؟
چیزی که قبلا گفته شد، اسپاسم عضلانی خیلی دارد. علاوه بر این، اسپاسم عضلانی معمولاً نشانه یک مشکل جدی نیست، ممکن است دردناک باشد.

اکثر اسپاسم های عضلانی یک دلیل اصلی دارند: عدم تعادل الکترولیت. الکترولیت ها مواد معدنی هستند - کلسیم، سدیم و پتاسیم. این مواد معدنی عملکردهای کلیدی بسیاری در بدن دارند.

وقتی الکترولیت کافی نداریم، متفاوتی مانند اسپاسم عضلانی را تجربه کنیم. این معمولاً اتفاق می افتد که بدن ما کم آب می شود یا بیش از حد گرم شده است.

الکترولیت ها چه ارتباطی با درد عدلانی شما دارید؟ الکترولیت ها بارهایی را حمل می کنند و این بارهای مثبت و منفی بر انقباضات عضلانی شما تأثیر می گذارد، به ویژه بر نحوه شل شدن شما. اینجاست که درمان می شود.

استفاده از تکنیک های عملی برای کاهش تنش عضلانی استفاده می کند. جریان خون را در این ماهیچه افزایش می دهد و مواد مغذی را به ماهیچه ها می رساند. درمان درمانی باعث افزایش اندورفین در مغز می شود و شما را از نظر روحی و جسمی آرام می کند.

در حالی که نمی توان آب و رژیم غذایی مناسب را جایگزین کرد، می توان از اسپاسم عضلانی را کاهش داد.

تکنیک های دیگر برای اسپاسم عضلانی
علاوه بر تکنیک‌هایی که قبلاً ذکر کردیم، تکنیک‌های دیگری نیز وجود دارد که یک ماساژدرمانگر ممکن است برای درمان اسپاسم عضلانی شما استفاده کند. در اینجا چند مثال برای انتخاب بهترین خدمات ماساژ آورده شده است.

بازداری متقابل
مهار متقابل روش دیگری است که می تواند اسپاسم عضلانی را تسکین دهد. این تکنیکی است که در ماساژ ورزشی رایج است. مهار متقابل اعمال کشش بر روی عضله مقابل است.

به عنوان مثال، اگر با اسب های چارلی در پشت ساق پا مبارزه کنید، ماساژدرمانگر به جلوی همان گوساله تنش وارد می کند. این اثر باعث شل شدن پشت ساق پا می شود.

دما درمانی
برخی دماها همچنین می توانند عضلات را شل کرده و از اسپاسم جلوگیری کنند. گرما به ویژه مفید است. گرما گردش خون را جذب می کند و اکسیژن و مواد مغذی را به ماهیچه می رساند. تا زمانی که گرما خیلی داغ نباشد، فرد احساس آرامش می کند و اثر آن بر عضلات آرامش بخش خواهد بود.

چگونه از اسپاسم و گرفتگی عضلات جلوگیری کنیم
در حالی که ماساژ درمانی می تواند اسپاسم و گرفتگی شما را تسکین دهد، در حالت ایده آل نمی خواهید با اسپاسم عضلانی مبارزه کنید. در اینجا چند راه ساده برای جلوگیری از اسپاسم عضلانی وجود دارد.

هیدراته بمانید
از آنجایی که اکثر افراد در نتیجه کم آبی بدن دچار اسپاسم عضلانی می شوند، نوشیدن آب کافی در طول روز می تواند از اسپاسم عضلانی جلوگیری کند. یک فرد بالغ به طور متوسط ​​باید نیم گالن آب در روز بنوشد.

این امر به ویژه در صورت گرم بودن هوا بسیار مهم است. نوشیدن آب کافی از گرم شدن بیش از حد شما جلوگیری می کند.

در حالی که یک لیوان آب معمولی کافی است، اما می توانید نوشیدنی های غنی از الکترولیت مانند آب نارگیل را نیز بنوشید. اگر بیش از حد عرق می کنید، این نوشیدنی ها بسیار مهم هستند.

پتاسیم
یکی از مواد معدنی ضروری که ما به آن نیاز داریم پتاسیم است. موز مقدار زیادی پتاسیم دارد - به حدی که فقط خوردن یک موز می تواند با پتاسیمی که در طول تعریق از دست می دهیم مقابله کند. سعی کنید روزی یک موز بخورید، به خصوص زمانی که هوا گرم است.

خونسرد بمان
وقتی هوا گرم است، در داخل تهویه مطبوع بمانید. زمانی که هوای بیرون بسیار گرم است از ورزش کردن خودداری کنید. اگر مجبور به انجام فعالیت های سنگین در خارج از منزل هستید، سعی کنید در طول عصر یا سایر قسمت های خنک روز بیرون بروید.

اما همه نمی توانند از این امر اجتناب کنند، به خصوص اگر بیرون کار می کنید. این ما را به نقطه بعدی می رساند.

کش آمدن
اگر مستعد گرفتگی و اسپاسم عضلانی هستید، کشش را به بخشی طبیعی از روز خود تبدیل کنید. حرکات کششی همچنین اکسیژن و مواد مغذی را به ماهیچه ها می رساند. اگر ورزش می‌کنید یا هر نوع فعالیت شدیدی انجام می‌دهید، قبل و بعد از فعالیت، حرکات کششی انجام دهید.

آیا به دنبال یک ماساژ درمانی معتبر هستید؟
هیچ کس دوست ندارد با اسپاسم و گرفتگی عضلات دست و پنجه نرم کند. اسپاسم عضلانی زمانی رخ می دهد که عدم تعادل الکترولیت وجود داشته باشد، اما زمانی که بیش از حد از عضلات خود استفاده می کنید نیز ممکن است رخ دهد. اگر مستعد اسپاسم عضلانی هستید، یک ماساژدرمانگر معتبر می‌تواند از تکنیک‌های مختلفی برای شل کردن عضلات و افزایش گردش خون استفاده کند.

به خاطر داشته باشید، اگر اسپاسم عضلانی شما شدید است یا در قفسه سینه یا معده شما رخ می دهد، باید با پزشک مشورت کنید.

چطور میتونیم بهتون کمک کنیم